CRM Danesh

CRM Danesh

CRM Danesh

CRM Danesh

مدیریت ارتباط با مشتری و یا CRM یک استراتژی کلان با هدف بهینه کردن درآمد، سود و رضایت مشتریان برای همه ی کسب و کار ها می باشد و همه ی فعالیت های کسب و کار را در جهت نیل به این هدف حول گروه های مختلف مشتریان نظم می دهد، علاوه بر این رفتارهایی را در کسب و کار ایجاد کرده و توسعه می دهد که نهایتا موجب رضایت مشتریان شود .

بایگانی
سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۴۳ ق.ظ

مشارکت مشتریان در ایجاد خدمات و محصولات جدید

مفهوم تعریف خدمات جدید با مشارکت مشتری ( Co-creation ) ، استفاده از نظرات و هم فکری مشتریان در تعریف و توسعه ی خدمات یا محصولات جدید است. طبق تحقیقات انجام شده، استفاده از این روش در ایجاد خدمات جدید موجب افزایش کیفیت خدمات، کاهش احتمال شکست خدمات جدید، و ایجاد مزیت رقابتی قابل اطمینانی برای شرکت ها می شود. میزان مشارکت مشتری به سیاست های شرکت در مورد میزان تماس با مشتریان، تدوام تماس، و تعداد مشتری هایی که در تعریف خدمات جدید مشارکت می کنند بستگی دارد. از آنجا که ممکن ست درک کامل فرآیند ایجاد خدمات برای مشتری زمان بر باشد، در گام های ابتدایی تعریف خدمات ارتباط بیشتری با مشتری لازم است.

Customer Engagement

با این وجود شرکت های بسیاری هنوز در نزدیک شدن به مشتری ها و حفظ ارتباط با آنان توانایی های لازم را نداشته، و درصد بسیار بالایی از این شرکت ها ابزار لازم، یا توانایی انتخاب ابزار صحیح، برای تعریف خدمات با استفاده از نظرات مشتری را ندارند.نتایج تحقیقاتی که در همین زمینه در تایوان انجام شده نشان می دهد رابطه ی بین مشارکت مشتریان و کارایی خدمات جدید تعریف شده حول تاثیرات متغیرهای تعدیل کننده ی فرهنگ سازمانی و کیفیت ارتباطات می چرخد.

تقریبا تمامی شرکت ها مدیریت ارتباط با مشتری را توسط نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری انجام می دهند. یکی از مهم ترین مزیت های این نرم افزار مشارکت دادن مشتری ها در تعریف خدمات جدید بدون اتلاف وقت آنها و گرفتن زمانی مازاد بر زمان معمول تماسشان با شرکت است. از مکالمات تلفنی ضبط شده گرفته تا تعاملات دیگری که همگی در پروفایل مشتری ذخیره شده اند، می توان برای استفاده از نظرات مشتریان و مشارکت آنها برای تعریف خدمات جدید استفاده کرد.

کسب و کارهایی که واحد صدای مشتریان دارند به راحتی می توانند از مشارکت مشتری استفاده کرده و خدمات را هماهنگ با نیاز فعلی مشتری و تقاضای واقعی بازار ارائه دهند. کارآفرینان و استارت آپ ها نیز می توانند خطر شکست کسب و کار به دلیل ارائه ی خدمات نادرست را حتی الامکان از خود دور کرده و مسیر هموارتری به سوی موفقیت و پایداری در رقابت بازار طی کنند.

به صورت کلی، تمامی کسانی که به دنبال راهی برای افزایش سود شرکت و کاهش ریسک تولیدات و خدمات جدید هستند با استفاده از اطلاعات ثبت شده در نرم افزار سی آر ام می توانند مشتری را در تعریف خدمات مشارکت داده و خدمات کم ریسک تری را ارائه دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۵
Maryam Meysami

crm

مشارکت مشتری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی