CRM Danesh

CRM Danesh

CRM Danesh

CRM Danesh

مدیریت ارتباط با مشتری و یا CRM یک استراتژی کلان با هدف بهینه کردن درآمد، سود و رضایت مشتریان برای همه ی کسب و کار ها می باشد و همه ی فعالیت های کسب و کار را در جهت نیل به این هدف حول گروه های مختلف مشتریان نظم می دهد، علاوه بر این رفتارهایی را در کسب و کار ایجاد کرده و توسعه می دهد که نهایتا موجب رضایت مشتریان شود .

بایگانی

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...